Bienvenido al área de prensa

En esta página puede encontrar nuestros comunicados de prensa concernientes al futuro de la medición. Innovación en las áreas de aparatos de ajuste, de medición y de documentación, e innovación referente a nuestra gestión de herramientas, así como a las noticias sobre la compañía.

Si tiene más preguntas acerca de cualquier tema o necesita información o material adicional estaremos contentos de poder ayudarle en: sales@zoller-usa.com

Automático

¡Regístrese ahora a nuestra lista de correo! Automáticamente recibirá todas las noticias acerca de ZOLLER de manera cómoda por e-mail.

28.01.2013 - Por fin, todo bajo control

¿A quién no le suena esto de su propio proceso de producción? ¡La búsqueda de la herramienta perfecta para el encargo! ¿Dónde se encuentran las herramientas?

Porque, mientras que grandes sumas de dinero se invierten en máquinas de tecnología punta, los procesos de producción obsoletos van desapareciendo, y el enorme potencial (escondido en la modernización de dichos procesos) para aumentar la eficiencia y, con ella, disminuir los costes de producción, a menudo, no se reconoce.

• Zoller_comunicado_de_prensa_por_fin__todo_bajo_control

23.07.2012 - Global inspiration – local realization

Swabian company ZOLLER presents solutions at the AMB which were developed in-house and set standards worldwide.
To date more than 28,000 presetting and measuring machines with worldwide unrivaled software solutions have been sold. In Baden-Wuerttemberg alone, 2855 ZOLLER measuring and presetting machines (as of 31 July 2012) are in use. This more than illustrates the successful metamorphosis from a powerhouse of ideas to a major player on the market which is increasingly moving from being a manufacturer of presetting and measuring machines to a global provider of technology and systems solutions.

• Zoller_press_release_amb_2012_global_inspiration_%e2%80%93_local_realization

11.01.2012 - ZOLLER to Present at the Okuma Tech Center at Morris Midwest

Charlotte, NC (January 11, 2012) – ZOLLER will be presenting at the lunch and learn series at the Okuma Tech Center in Chicago on Thursday, February 16, beginning at 10:30am. David Morley, Industrial Engineer for ZOLLER, and Robert Dunlap, Regional Sales Manager for ZOLLER will teach attendees how to “Increase tool room efficiency” followed by lunch and a hands-on demonstration educating attendees of the tool management process.

• Zoller_lnl_press_release

01.06.2012 - CGTech and ZOLLER Form Partnership to Simplify Tool Library Creation

CGTech, the developer of VERICUT CNC verification and simulation software, and ZOLLER, a leading presetting and measuring machine manufacturer and expert in the field of tool management, have announced a partnership to better serve the customer base of the two companies.

• Press_release-zoller_cgtech

15.09.2011 - ZOLLER confirms leading role

...On close to 400m², ZOLLER will be exhibiting 15 real global firsts in tool measuring technology and its organization, which all have one thing in common: to accelerate the manufacturing process and make it more economical. The Swabian company with its enthusiasm for inspection and measuring technology yet again confirms its leading role in this sector.

• Press_release_emo2011_en